luni, 2 august 2010

vacanta

Ema a fost in vacanta o saptamana. Am zis ca e meritul ei la cateva zile de relaxare si joaca. Am fost la curte la Amara, i-am cumparat o piscinica si s-a balacit ...asta a fost singura distractie pe care i-am putut oferi in aceasta vara, deoarece in curand voi veni acasa cu ...fratiorul ei.

Din nefericire mi-am rupt piciorul si o cam privez de plimbarile lungi pe inserate, de discutiile prin parc...mi-e greu sa ma deplasez si sa umblu tot timpul dupa ea, noroc ca de azi a inceput iar terapia si fetele o vor scoate afara si are timpul ocupat toata ziua.

Aseara Ema si-a pus palaria pe cap, si-a luat papuceii, a stins televizorul si a m-a luat de mana strigand PAAAAA...din pacate nu am putut sa o scot afara si tragea fata de usa ...si de mana mea ...imploranddu-ma sa o scot la plimbare.

Imi creste inima cand vad ca face lucruri pe care nu trebuie sa i le ...comand. Sper sa fie si mai mult ...si mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu